Lördag

Träffade Johanna strax efter 11 vid Rocksjön för att gå runt sjön med Pepsi. Det var cirka -10 ute, men det var superhärligt. Mötte en jättesnäll rottweiler, en konstig jättepudel och en bångstyrig valp. Vi bestämde samma tid, samma plats imon för mormor och morfar blir sena hem. De skulle ha lyft för flera timmar sen från Thailand med har fortfarande inte kommit iväg! De kommer förhoppningsvis hem sent imorgon kväll. Tella, grannarnas hund, joinar oss nog imon med :) Hon och Pepsi kommer jättebra överrens så det ska bli kul. Blir nog en tur runt sjön på måndag med, Tella följer kanske med då också. Tog några bilder under turen idag, blev inte så många men som ni ser så är min nya header från idag. Utsikt över Rocksjön från "spångarna" man kan gå på. Mysdag.

Pepsi nosar i snön och kissar lite här och där :)

Fick efter många försök en hyfsad bild på hunden i alla fall.

En av de bilderna jag tog för headern :) Hoppas ni tycker om den, headern alltså.

Ikväll har hela familjen varit hos familjen Lokko på libanesisk mat. Mycket trevligt! De hade bjudit hit två andra gamla grannar med, har inte träffat dom på evigheter. Ni kanske tycker att jag är osocial som sitter vid datorn, men känner att jag orkar inte med allt "vuxen-prat" just nu. Är inte intresserad av sjukvården eller försäkringar, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0