HV71 - Linköping HC, 2-3

Dumt resultat. Dum match. Dumma Linköping. Jag var trött av min hostmedicin precis hela hockeyn, allting gick så sakta och allt ljud blandades till ett dovt myller i mitt huvud. Det var rätt skönt endå, att vara i en atmosfär man känner sig trygg och bara.. va. Synd på att HV inte vann matchen men inget kunde göra mig något tröttare. Kommer snart nicka till där jag sitter i sängen.

Imon blir det tydligen pizza till brunch, eller kanske MAX? Tror dock inte att jag kommer ha någon ork att köra ända ner till Jordbron för mat. Tar pizzan när jag kör mamma till jobbet. Det var ett bra förslag av henne. Jag ska även måla om naglarna har jag bestämt. Vita kanske? Känns vintrigt. Har ju haft svart för första gången så varför inte ha vitt för första gången?

Ska även "måla om" i bloggen. Fixa rubrikfärgerna och headern, fast å andra sidan tycker jag om headern, fast jag vill ha en vintrigare. Ska nog ta mig i kragen och ta kort på vinterlandskapet nedanför altanen. Alltså utsikten mot Bårarp. Det blir nog fint. Kanske så att jag till och med orkar ta systemkameran? Ni får helt enkelt se imon. Nu ska jag pilla lite med Facebook och sen blir det sova. Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0