Pancakes for breakfeast

Va sjutton hände i morse? Det var en himla tur att jag sov mig igenom det mesta av matchen, det var ju knappt värt att kliva upp för, eller det var inte värt att kliva upp för. Tacka vet jag curlingkillarna som vann igår i alla fall och till stafettlandslaget som tog guld så att man har något att glädja sig åt idag. Åt pannkakor till frukost med för att dränka min sorg, usch, hur kunde det här hända?! Vi är för sjutton regerade OS-mästare! Orkar inte tänka på det något mer nu, bara att fokusera på Anjas storslalom som blev framflyttat till idag 18.30.

Vet förresten inte om det blir Huset idag, vi kanske får ta allt plock osv imorgon, vet efter 13 :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0