Lördag

Jag klev upp halv två idag - halv två! Herregud. Men å andra sidan gick jag och la mig halv 6..

Kvällen började med förfest hos Frida, en av Johannas kompisar, på torpa, jättetrevlig tjej och de andra tjejerna som var där med var supertrevliga :) Framåt elva styrde vi mot stan där tjejerna hoppade in på Amore och tog några shotbrickor. Träffade Lollo där med, så himla kul att träffa henne, sen träffade jag även Johanna, Linnea och några till! När tjejerna var belåtna på Amore styrde vi mot Centrum. Hade jättekul trots att jag var nykter :) Är skönt att vara det ibland. Förstår inte hur folk inte kan fatta att man kan ha kul nykter också? Det var skönt att bara kunna sätta sig i bilen och köra hem, istället för att stå och frysa häcken av sig i väntan på en buss som är minst 30 min försenad.

Lee på Centrum förra året.

När jag hade kört hem Johanna och Frida åkte jag upp till Albert en stund och spelade Playstation, fin avslutning på en bra kväll :) Kom som sagt i säng halv 6.

Idag hoppas jag på att Lee kommer, haha, man vet ju aldrig med henne alltså. Ha en bra lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0