Let's go GaGa

Det är redan den 2 Februari, vart sjutton tog Januari vägen? Vi är redan inne på årets kortaste månad och den här månaden kommer ju flyga förbi snabbare än någon annan det här året. Idag sitter jag som vanligt framför TVn med laptopen i knät. Ska sätta igång och stryka snart och titta på Paradise Hotel maraton, om TV6 bara kunde lägga upp avsnitten! Annars får jag titta på något annat..

Har googlat runt lite på Lady GaGas outfits och jag måste säga att dom är snygga, vulgära, fula och töntiga på samma gång. Jag tror att det bara är GaGa i hela världen som kan "pull them off". Let's go GaGa;


Hennes tre olika outfits på Grammygalan, vad sägs om gult hår som den nya trenden?


Samtliga tre kreationer är gjorda av Armani.


De två sista bilderna är från MTV VMA 2009.


Den här tycker jag är riktigt snygg! Men inget jag skulle kunna bära..


Hon tycker om att leka med olika asymmetriska former.


En mer "normal" klädstil och det klassiska Lady GaGa håret.


En grej som GaGa är väldigt förtjust i är den här kjolmodellen. Vad tycker ni?


Får ju inte missa hårrosetten som GaGa förde in i modevärlden - snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0