Harry's

Hemkommen efter ett mycket trevligt besök på Harry's. Fick god mat och tittade på inte lika god hockey.. varför dömma bort ett mål och utvisa fel person? Bah. För den som vill veta så blev det vitlöksbröd till förrätt, pasta gorgonzola till huvudrätt och en superb vaniljglass med hallon till efterrätt, mumma!

När vi hade kört hemma alla som skulle köras hem hittade jag mammas botox läppglans, självklart var jag tvungen att prova! Det kändes ungefär som att ha ett pepparmint läppstift på sig. Ni vet sådär fräscht och lite "tinglande" eller som att dra tungan över läpparna precis när man börjat tugga på ett starkt tuggummi :)

Såklart tog jag bilder på detta under, försökte att inte "posa" men mamma kommer nog klaga på detta endå. Förresten så hade jag premiär för mina Loubutin-skor idag! Kan faktiskt gå i dom men lagom tills jag hade kommit utanför dörren märkte jag att det va en slät sula så jag såg nog ut som bambi på hal is när jag halkade fram till bilen, men det gick :)

Skorna :)


Det bästa försöket till att inte posa.

Försökte mig på ett leende, haha. Ser ganska fejk ut.


Okej, lite pose på den här bilden kanske.

Tycker ni det blev någon skillnad? Jag tycker mina läppar blev lite större, men det kan jag ju ha fått för mig eftersom jag vet att effekten ska bli det.

Imorgon ska jag med Johanna till Gällstad där hon ska titta på ett jobb. Vi ska åka vid åtta så det blir upp tidigt. Hoppas att ni har haft en bra lördag, nu ska jag titta lite på TV och sen försöka sova, har ju vänt lite på dygnet kan man ju säga..

Kommentarer
Postat av: sowtan

ankdammen ^^, =D

2010-02-07 @ 02:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0