Bilder!

Här kommer lite bilder från ridturen i Tenhult :)

Frida och Sickan


Vad tycker ni om min snygga, färgglada ridjacka? Haha.




En av de andra hästarna var också pose-villig.. eller nått, hah.



Igår var jag, Albert och Magnus på äventyr igen. Vi pulsade genom lårdjup snö(!) för att endå inte hitta rätt för att sen va tvungna att gå tillbaka i den lårdjupa snön igen, jag gav nästan upp och la mig ner för det var sjukt jobbigt! Som att gå i djup sand, fast värre. Vi hittade till slut det vi sökte men inte mer än så. Blev ingen direkt äventyrlig kväll, mest.. blöt och frusen. Det var kul endå :)





Kan tyvärr inte avslöja för de som inte vet vad det här är för något för då blir det ett himla spring där igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0