Åka lastbil

Anledningen till den väldigt dåliga uppdateringen idag är för att jag spenderat hela min vakna tid (fram tills nu) i en lastbil. Mammas chef ringde mig igår och gav mig uppdraget som innebar att hjälpa en ny chaufför på jobbet, med kartor och GPS och sånt. Hade en jättetrevlig dag men nu är jag en hel massa trött, hungrig och grinig.. Har lagat mat till mig själv idag, matlåda, för ska åka lastbil igen, ris, kycklingklubba och currysås blev det. Jag känner mig jättevuxen nu. Tog lite bilder när jag satt och väntade på att han skulle lasta ur bilen.


En massa backspeglar behövs :)

Vår käre vän GPS:en.


TruckmanneN haha, söt.


Tycker jag ser ut lite som ett troll, haha.

Men nu, ska jag titta på OS! Det är ju damer och herrar sprint och Anja åker, kan tyvärr inte se Tre Kronor som börjar 01.30 inatt för jag måste gå lägga mig hyfsat tidigt för att orka upp 06 imorgon bitti..


Kommentarer
Postat av: sollan

Hanna, kan inte mormor få ett kort av detta??

2010-02-18 @ 10:19:25
Postat av: Emma

mycket fin bild . du är ursnygG!!

2010-02-18 @ 21:27:59
URL: http://sendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0