Voff

Monica har varit här med sin lilla vovve Kevin idag. Vi gick på en långpromenad i Hovslätt och mindes våran barndom :) Det var sjukt skönt väder ute, sådär så att man nästan blev lite svettig. På tillbaka vägen fick det helt för sig att bli blåsigt så det var inte fullt lika mysigt.

Monica och jag i tvåan.

Vad Hovslätt har ändrats sen man var liten! Jag tänker ju inte på det eftersom jag fortfarande bor kvar, det var Monica som uppmärksammade mig om det. Skolan ser verkligen inte ut som den gjorde när vi gick där, nä, nu ska de ju inte vara någon "slänggunga" längre utan en gunga som ser ut som en korg?!

Anyways så tog jag lite bilder men dom lägger jag upp senare :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0