Tabergsmilen!

Imorgon är det dax för Tabergsmilen, blir första gången för mig, ska bli suuuperkul! För er som inte vet vad det är så är det (som jag uppfattat det) olika lag (vi tjejer är i två lag) som går en mil och på vägen gör man olika uppdrag och så finns det grillplatser man kan stanna på. Kommer nog bli super! Vi har även bestämt oss för att klä ut oss 80's style. Kommer bli awsome och vi kommer vara så färgglada och fula, haha.

Klassfest hos Michis.

På kvällen ska vi hem till Fias nya lägenhet och förfesta lite och sen ska vi ut för Liza fyller 20 så vi ska fira henne! Har stora förväntningar på dagen, framför allt på att vi tjejer inte har träffats allihop på så sjuuukt länge. Nu ska jag fortsätta att packa ner allt färgglatt jag har, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0