Tabergsmilen i bilder

Efter en mycket rolig Tabergsmil och en trevlig men väääldigt lugn utgång (för min del) har jag både träningsvärk och ont i fötterna. Det känns att man har varit i skogen och vandrat. Det var verkligen över förväntningar, Tabergsmilen, superkul! Man märkte inte ens att man hade gått en mil, förrens idag då. Tyckte verkligen att vårat 80-tals tema var en hit, alla tittade på oss och tyckte vi var sååå fina :) Hihi.

Alla var jättetrötta på förfesten hemma hos Fia så det var väldigt lugnt, några satt å grinade åt sitt vin och några satt och gäspade. Hur sjutton ska jag orka gå runt på jobbet idag? Aj, aj, aj.

Var förresten förbi Huset igår med, det var ett riktigt drag, nästintill fullt med. Ingen av flickorna orkade gå dit från Centan, lite synd för det hade varit mycket roligare där...

Anyways, här kommer lite bilder från skogen;

Jossan och jag gjorde oss i ordning hemma hos henne. Wild.


Mötte upp giiirlsen utanför. Amanda, Fanny, Sofia, Lizah och så Jossan :) Emmelie, Sophie, Ellen och Martina kom lite senare.




Fikapaus :)






Grilldax!


Födelsedagsbarnet, Lisa :D




Manda (eller någon annan) spillde senap.




Lisa fick ett nytt uppdrag.


7 små pojkar som stalkade oss.


Ett av Lisas uppdrag; krypa 50 meter.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0