Söndag

Idag har jag haft mina småkusiner (som inte är så små) på besök. Vi har turistat oss genom stan och varit uppe på Tabergs topp och tittat på lamorna i Stadsparken. Dagen började med fika hos mig och min kladdkaka som just blev en chokladkaka för kladdet ville den sig inte få till riktigt. Vi avslutade en flamsig och mycket trevlig dag med en middag på Dal Baffo. Nu är klockan halv tio och jag tycker just att det nog är dax att tänka på refrängen som det så fint heter, alltså hoppa i säng och titta på något intressant på TV innan man somnar.

Imorgon ska jag träffa min barndomskamrat och dagispolare Emma. Vi har bara träffats sådär lite lätt och nu sk avi för första gången på säkert 10 år träffas på "riktigt". Jag hoppas på en solig dag som man kan inta en ute servering på någon fik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0