Innan läggdax

Tog en impulstripp till Gränna idag, jag och Jossan. Det blev en väldigt solig och skön utflykt. Det var över 10 plusgrader i lilla Gränna och man kände hur man blev varm i heeela kroppen. Hela klart dagens plus. Dagens minus är att vi tänkte äta på Pir Kro i hamnen men varken det eller något av de andra mysiga ställerna var öppna så det blev Grännas svar på McDonalds; Mac Andrée. Dögott, såklart. Vi tog varsin kebabtallrik.

Jobbade på Hemmakväll på kvällen med och jag och Ida (tjejen jag jobbade med) kom fram till att "Paranormal Activity) jag väldigt lagligt laddade ner när jag var i England inte alls slutade likadant på DVD filmen. Jag som tyckte att slutet av filmen förstörde allt. Så detta fixades genom att jag lånade hem filmen och nu ska titta på den och se det bättre slutet, för det lät mycket bättre.

I slutet jag såg så mördade Katie sin pojkvän på nedervåningen sen gick upp för trappan och satte sig i fosterställning brevid sängen och satt där i ungefär 3 dagar till man här polisen komma in. När poliserna ser henne vid sängen så skjuter dom henne... Så hiiiimla sämst! Men nu är det då dax för ett bättre slut, hoppas att inte filmen påverkar mig lika mycket som sist - att jag inte kan sova ordentligt på 3 nätter...


Förresten, angående bilder fårn igår och idag så looovar jag att dom kommer upp imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0