Guldbankett

På onsdag är det guldkortege men på torsdag är det guldbankett, det är det man ser fram emot mest med ett guld, jag gör det i alla fall. All personal och spelare samlas och äter gott och lyssnar på bra underhållning. Sist var det en akrobat som "dansade" med ett långt tygstycke i taket och så var Idol-Ola där och sjöng, bland annat. Undra vad det blir i år... ?

I alla fall så har jag spenderat hela min eftermiddag på stan på jakt efter en outfit. Efter att ha varit inne på både Once och Vila hamnade jag i vanlig ordning inne på Gina. Där hittade jag en jättesöt klänning, likadan modell på klänningen jag köpte förra veckan. Så jag köpte en rosa och en svart, haha. Emma hjälpte mig att hitta en svart kavaj till och sen hittade jag ett halsband, guldigt såklart man kör ju stenhårt på guldtemat när det är guldbankett!

Inne på H&M hittade jag fin fina guldiga ringar och ett grått nagellack som för övrigt är supersnyggt! Funderar på om jag ska plåga mig igenom kvällen med mina oanvända nitskor eller om jag ska köra på någon mer bekvämt, ska ju enda stå ut i sissådär 7h.

Vad tycker ni, hiss eller diss?





Lite suddig bild men visst var dom söta? Fullträff på det rosa med :D (Det ser rött ut på bilden)


Dessa snygga osköningar skulle ju vara en fullträff, men pallar jag?

Förresten, har en chockerande nyhet, Hannah Fogman tog en runda runt Rocksjön i morse (!) med moster. Förvånar till och med mig. Att jag joggade och att jag klev upp tidigt. Det blir lika tidigt imorgon med och då ska vi dra med oss min mamma upp till Axamo med, heja mig :D

Update, det gråa nagellacket;

Isadora Wonder Nail Nr. 65 Smoky Grey

Kommentarer
Postat av: Fia

Klänningen var jätte fin Hannah! Helt klart hiss :) Smyckena var också jätte söta!

2010-04-27 @ 16:40:11
URL: http://sofiiiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0