Upp i ottan

Inte nog med att man har sömnproblem så ska man upp dödens tidigt imorgon. Ska ut till min gamla ridskola på landet och fota till en broschyr (jag som är en sån pro-fotograf..). Sen är det kvällspass på Burger King (andra gången på hela månaden) och emellan där ska jag diska och laga mat. Så natten till söndagen har jag alla förutsättningar i världen att få sova hela natten, håller tummarna.


Oh, btw. Min åh så älskade granne (läs hatobjekt) hade fest nu när jag kom hem, att ingen annan reagerar?! Så jag, sur som ett bi, gick dit och körde hela handflatan på ringklockan. Han kompis öppnade och jag bad dom sänka musiken och fick ett snäsigt "okej" tillbaka. Point made i alla fall. Hoppas han fattar att han inte bor ensam här någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0