Elmia

Har jobbat på Elmia Subcontractor måndag till fredag den här veckan. Det har varit slitsamt att gå upp medans det fortfarande är mörkt ute. Jag jobbade inte så länge utan hade egentligen tid att sova någon timme under dagen men gjorde jag det? Nej. Jag hade hundra andra saker att göra.

Sen kom torsdag och Club Caj. Ingen sömn, gick och lade mig klockan 4-ish, sov 3 h, sen upp igen. Oh boy var jag trött! Hann inte sova den dagen heller sen var det jobb på fredagskvällen med.


Så den här veckan har bestått av jobb, kaffe och sömnbrist och lite annat emellan. Idag blev det sovmorgon, men bara till 11 sen kunde jag inte sova längre.

Tänkte ta en varm dusch men hade jag något varmvatten? Nej! Duschade fort som fan i mesljummet vatten och klev ut i en iskall lägenhet för inte har jag någon värme där heller. Dumma fatisghetsbolag...

Ska ringa och vara jobbig kund på måndag. Jag betalar ju inte hyra för kallt vatten och icke påsatt golvvärme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0