Sol eller regn?

Började dagen med en tur på stan med Monica och självklart en fika. Jag hade tänkt att städa undan min klädhög (jaa.. den är fortfarande kvar..) men nää, jag fikar ju hellre med henne :D

Sen åkte jag till Jossan och hennes man och solade lite tills molnen kom sen bestämde Jossan för att göra dagens gärning. Så vi åkte ääääända ut till Taberg och tvättade hennes bil så nu skiner den (lagom till regnet, hehe).

Om en timme ska jag möta upp henne igen för en oh så romantisk middag på Twin City. Skramlar med mina sista pengar och ska njuta till fullo. Dissar både hockeyn och BB för Jossan, haha. Det går alltid att se på webben. Lill-lördag som det är ska jag dressa upp mig med kilklack och dricka vin, fancy. Hörs imorgon med bilder :) xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt :):):)

2011-05-11 @ 21:51:10
Postat av: M

när kommer nästa uppdateríng du utlovade idag? ;D

2011-05-12 @ 16:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0