GUIDE: Londons billiga shopping

I första delen av den här miniserien tänkte jag berätta för er vart ni hittar den billiga shoppingen. Vi börjar på Primark, Oxford Street som kan jämföras lite med Ullared. De har alla sorters kläder ni kan tänka er, accessoarer, skor, inredning och väskor.


Nästa stället är mitt älskade Camden Market som ligger i ena änden av Camden Town. Marknaden är öppen varje söndag men kom ihåg att tunnelbanan dit är stängd mellan 13.00 - 17.30 på söndagar. På marknaden hittar ni precis ALLT. Allt från second hand till handgjorda krukor och markanden är även känd för sin food market. Ett grymt urval från världens alla hörn av god och billig mat som ni bara måste testa.


Två superb ställen som tar någon dag att gå igenom, självklart finns det mer billig shopping i London men dessa två är mina absoluta favoriter :)

Vill ni ser mer från min vistelse i London? Gå in här eller på min gamla Londonblogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0