21st

Fick ett glädjande mejl för några dagar sen. BK Bossarna bjuder oss på en resa till Liseberg! Vi är uppdelade i två grupper som åker 25, respektive 26 maj. Sååå, jag följer den nystartade traditionen och besöker Göteborg på min födelsedag (26 maj) i år igen :P

Förra året åkte jag dit med Monica, det var den ända dagen hon kunde ta ledigt. Jag gick på systemet första gången inne i Nordstan och hoppades på ett glädjande "Grattis!" av han i kassan, men nää, "Ska du ha fest ensam?" var den kommentaren jag fick...

Jag ser fram emot Liseberg, sist jag var där var med älskade Trolloxen dagarna innan studenten.

Göteborg förra året med snygga naglar.



Göteborg förra året med snygga skor.



Göteborg förra året med äcklig drink.

Kommentarer
Postat av: monicaaaaaaaaaaaaaa

snygga naglar !!! DU O _JJA ska åka igen :)

2011-05-10 @ 21:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0