Sol = Bloggen lider

Inte vill man sitta framför datorn när det är så fint väder ute heller? Jag har spenderat två dagar på mina föräldrars altan (dom har varit i Båstad över helgen) och fått lite färg (yay!). Sen har jag jobbat i en bastu, känns det som i alla fall. Det var nog 100 grader på jobbet i lördags, vi svettades som dårar så det sattes igång ett litet vattenkrig. Det var irriterande när man fick vattenstrålen i ögat (3 gånger!) men det var samtidigt skönt att vara blöt at något annat än svett...

Har även länge nu längtat efter att sätta mig på hästryggen igen, speciellt på den här delen av året. Så har kikat lite på olika hästsidor efter någon som söker medryttare men det är lite klent på det i Jönköping. Kanske ni vet någon som vill ha hjälp? Har ju haft häst 3 gånger under mina 9 aktiva år och saknar det.


Ikväll taggar jag finalen av Big Brother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0