Bloggpaus?

Det känns som att jag har tagit en bloggpaus, men jag har helt enkelt glömt bort den... Mest för att jag inte gör någonting och sen gör aaallting.

Förra veckan var min barndomskompis Johanna hemma i Jönköping och vi lekte vaaarje dag tills hon åkte tillbaka till sin Stockholmsförort i söndags. Hon bjöd med mig till en tjusig (läs trevlig, tjusig lät så mycket mer fancy) fest på Öster. En sjukt fin lägenhet var det och det var massa intressanta personer där, typ. Hah.

Jag och Johanna på juldagen(?)

Det visade sig att en kille på festen var väldigt bra kompis med min kusin uppe i Umeå, ibland är världen rätt liten.

Det var skönt att "komma ut" lite, har inte varit på en ordentlig hemmafest sen... ja, innan man fyllde krogen? Vi var hemma lagom till halv tre skulle jag tro, efter ett litet besök på McDonalds på vägen hem.

Mina gamla älsklingar - mobilen och naglarna.

Vet ni? Jag var utan mobil heela den kvällen, utan att känna mig besvärad alls. Det var faktiskt skönt, annars blir man lätt osocial och sitter och pillar på telefonen halva kvällen - bra tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0