Betalar med lunch

Idag kom papi hit och skulle sätta upp en lampa i mitt badrum, ser för sjutton ingenting när man duschar. Får raka benen på känsla typ. Den enda belysningen jag har där inne är den som sitter ovanför spegeln. Som betalning fick han lunch, spagetti bolognese (låter lyxigare att säga det italenska namnet) och kanelstekta bacon(!) faktiskt riiktigt gott.

Det visade sig att det var krångligare än han trodde att koppla in lampan så han kommer tillbaka imorgon och fixar resten, då bjuder jag på en personlig favorit, tagliatelle med vitlök och räkor. Kan slänga upp receptet om ni vill det.

Här skulle det vara en bild på min nuvarande badrumsbelysning, men jag hittade ingen, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0