Veckan som gått

Det här inlägget skulle innehålla bilder från veckan men eftersom min mobil inte samarbetar för tillfället får det bli i ett annat inlägg. (Note till mig själv: Köp ny digitalkamera!)

Jag har haft fullt upp hela veckan känns det som;

Måndag
Amanda, Thilda, Emma och Brobakken kom hit och vi laddade upp med en massa snacks och läsk och tittade på JVM, Sveriges match mot Ryssland. Ni vet väl alla hur den gick, men vi hade trevligt ändå.

Tisdag
Matchdag för HV71 vilket innebar jobb.

Onsdag
Dagen började med en busstur till Amanda där jag fick mens värk of doom, har aldrig haft så ont någonsin i hela mitt liv, det var helt sick! Sen när jag hade kurerat mig och vi hade fixat bil bar det av till Gränna där det inhandlades polkagrisar efter stängningstid.

Lagom tills vi var tillbaka hämtade Thilda upp oss och vi åkte till City Gross och köpte chips, läsk, chokladpudding, energidryck och lite annat smått och gott för 400 kr. Glömde jag säga att vi bara var 4 stycken? Bronsmatchen i JVM såg vi hemma hos Thilda, den hade väl kunnat ha ett bättre slut men men, finalen vart ju i alla fall sjukt spännande.

Torsdag
Röd dag innebar tidig matchstart så jag var på arenan redan kl 13. Efter matchslut åkte jag hem till Thilda för att hämta min påse jag glömde där i onsdags sen åkte jag raka vägen hem till Monica. Vi bakade chokladbollar och en mycket lyckad kladdkaka, mums.

Fredag
Klev upp "tidigt" för att åka och handla lagom tills min parkeringstid tog slut. Blev faktiskt bara nödvändiga grejer jag köpte så nu har jag för första gången i hela mitt liv gjort hemlagad schnitzel, blev faktiskt helt ok. Ikväll ska jag jobba, men inte på HV den här gången utan på Burger King. 18-23 är jag där.

Summa sumarum av helgen så kan jag ju säga att jag inte ska äta varken godis eller chips på ett bra tag framöver... Det blev lite väl mycket av det goda i veckan. Undra hur många som orkade läsa hela inlägget, haha. Lovar att återkomma med bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0