Satördej

Det var rätt lugnt på jobbet idag, alla var lite halvlama och trötta, speciellt Heidi som flumma runt, haha. Jag, hon och Fraidon bestämde oss för att vara jobbiga i Max driven, oh my god vad dom måste ha hatat oss, jag hade hatat oss, haha. Dom följde med upp till mig en sväng för att titta på hur jag bodde :)

Nu sitter jag och tittar på en film och Princessan Dianas död, har nog sett två sånna program på en vecka, varför visar dom sånna? Intressanta program tycker jag, mest för att det är så himla bisarrt och hemskt. Hon var nog den finaste människan på jorden, både på insidan och utsidan, ingen kan någonsin ersätta henne.

Diana dansar med sin stora idol John Travolta under en middag i Vita Huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0