Söndag kväll

Det var full rulle på jobbet idag, kanske lite väl mycket men det gick. Det var härligt väder ute när jag gick mot bussen, några plusgrader, lite vind, så jag bestämde mig för att gå hela vägen hem. Superskönt!

Hi, I have fluffy hair.

Igår var Amanda och Mathilda här, vi skulle mysa och titta på Melodifestivalen men vi lämnade aldrig köket så vi satt vid köksbordet till halv ett, haha, och Melodifestivalen såg vi aldrig. Vi gjorde club sandwiches som blev till feta toasts eftersom toastjärnet plattade till dem rejält, man ska ju typ steka till brödet lite bara. Det var gott ändå.

Jag målade (efter en del protest) Thildas naglar "Bugatti blue", samma färg som jag hade på mina übersnygga naglar på studenten. Jag saknar mina naglar :(


I morgon ska jag hem till Hovslätt och .. ja, vet inte riktigt vad jag ska göra, äta lunch med pappa och handla toapapper, haha. Mamma vill att jag ska se deras nya sovrum de har förvandlat mitt gamla rum till.

Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

Du är så välkommen hem o hälsa på <3

2011-02-06 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0