14/2/11

Idag är en såndär dag man tycker är helt onödig om man inte har anledning till att fira den, tänker på alla oss singlar. "Wanna be my valentine?" överallt i alla affärer, bah. Aja, nu ska vi inte vara bittra. Strax ska jag möta upp Amanda på stan, hon ska köpa lite fina "överraskningar" till sin Jesper för dom ska tydligen ha en supermysig kväll med hotell och allt. Sen tänkte jag att vi skulle testa på det nya caféet på Tändsticksområdet - Kaffet.

Nu sitter jag och tittar på Oprah förresten, det är faktiskt bra ibland. George W. Bush gästar, känns inte lika coolt när han inte är president längre men ändå. Han har tydligen skrivit en bok och det är därför han är där. Intressant va? Haha, har så lite att skirv om att jag skriver om vad The Oprah Show handlar om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0