Spyyr

Gud jag är så inaktiv att jag skulle kunna spy. Fyy mig! Men jag vet inte alls vad jag ska skriva om. Det enda jag gör är att spela, vara med Johanna och jobba och hur kul är det att skriva om samma saker varje vecka?

Igår fikade jag med Johanna sen gick vi hem till Frida, jag blev full och gick hem. Kul jul.

Fint väder är det i alla fall, fast jag längtar nästan till höstmyset då man kan mysa ner sig i soffan med en chai latte, oh, påminnelse till mig själv att jag måste köpa nytt chaipulver.

Hade ingen bra bild till texten så får bli den här gamla godingen då vi tittade på Big Brother på arbetstid, hihi.

Jag hade kunna skriva hur mycket som helst om League of Legends som jag spelar men jag tror inte att någon av mina läsare tycker om sådant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0