Förhandling?

Mamma har helt plötsligt bestämt sig för att köpa ny bil och hon tyckte att jag och Lee skulle ner till Nybergs åt henne. Så vi var där igår och pratade med en försäljare och sen idag igen. Vi satt hos honom i tre timmar, haha, men kom ingenvart typ. Det visar sig att våran älskade Clio var i rätt dåligt skick, jag trodde den var i topptrim :(
Både jag och Lee är helt trötta i huvudet efter att ha pratat, tänkt, diskuterat. Vi skulle förhandla men jag kan ju säga att bilar inte är mitt område så det kom ingevart, sen kom pappa och då blev det lite klartext. Det blir den Nya Clio III men vart vi köper den och hur vi gör med Clion vi har nu återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0