Hej..

Jo, jag skäms lite för att jag inte uppdaterar som förut... Har jobbat precis hela påskhelgen och ledig tid har gått åt att sova. Det var riktigt mycket att göra under påsken på jobbet, det var rush precis hela tiden, i alla fall på lördagen. Jag jobbade 9,5 h och hade inte en lugnt stund.

I tisdags var jag ledig och hade massa att göra, bland annat fixa stereon i bilen (long story) och storhandla. Jag vaknade upp med jätteont i halsen men det gick nästan helt över under dagen. På  onsdagen skulle jag jobba men vaknade tidigt av en rejäl feberfrossa så jag sjukanmälde mig och spenderade hela dagen i sängen.

Nu har febern gått över men jag har istället en rejäl förkyldning. Det är helt knäppt, 24h halsont, 24h feber och nu förhoppningsvis 24h förkyldning..

Sooo, there you have it, klagomålsinlägg 1.0.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0