Weekend

Det blir jobb imorgon fram tills 17 och sen lovar jag att ägna lite tid åt att ge er lite bilder på söndag, för då är jag faktiskt ledig. Ska även ta en sovmorgon (ja, 8.30 ÄR tidigt!), sååååå skönt! Jag och mamma kanske ska köpa handdukar till min lägenhet, det är min inflyttningspresent från dem. Och nu tänker ni "Ehh.. handdukar?!" men det är av märket Lexington som jag personligen tycker är rätt flådigt :)

Snart ska jag sätta mig i bilen och hämta Jossan från jobbet. Hennes bil har gått sönder och hon frågade om jag kunde köra hem henne, och varför inte? Hon kommer nog ställa upp för mig i någon vinterstorm när bussarna inte går :)

Monica ringde tidigare med och undrade om jag skulle följa med ut men jag känner att efter en hel vecka med jobb varje dag är jag helt slut. Att gå från 2-3 dagar i veckan till 6 känns i kroppen. Men att jobba på BK är verkligen kul, där är omväxlande och så många nya människor. Nu i början är det lite halvt kaos innan alla kommer på plats i sina roller men jag tror att det kommer bli superbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0