I got the sun in my pocket

Jag funderade lite igår innan jag somnade och kom fram till att Alanya resan kommer bli som ett "slut innan början" för när vi kommer hem därifrån så flyttar Monica sina sista grejer till sin nya lägenhet och jag börjat ett nytt jobb och sen helt plötsligt är september över.

Lilla Kevin kommer nog att sakna sin mamma när vi är i Turkiet. Sötast i världen är han :D

Oktober kommer gå fort som sjutton sen är det dax för flytt. Hela oktober kommer handla om flytten, så var beredda på mycket möbel och inredningssnack i bloggen. Under september kommer jag nog inte kunna blogga så mycket om det blir så mycket jobb som jag hoppas på.

Jobbar min sista helg på Hemmakväll nu i helgen. Fredag och söndag. Kommer bli lite trist att lämna alla underbara arbetskamrater där men ska besöka dem ofta när jag har flyttat :)

Min favoritbild från Grekland 2007.

Jag drömmer om flytten nästan varje natt, I'm so excited!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0