Ledig hela veckan

Schemat på BK är fortfarande lite vajsigt så jag är ledig hela veckan igen och jobbar endast i helgen. Fast på ett sätt är det ju bra eftersom jag ska packa klart allt den här veckan eftersom jag i helgen redan ska börja flytta! Ihk vaad kul det ska bli!

Det är sol ute idag så man känner för att göra någonting men jag har ingen aning om vad, kan vara vad som helst eftersom lönen kom idag, yay.

Nä, nu känner jag att jag kommer på sidospår hela tiden. Förresten så är det här ett tidsinställt inlägg, blogg.se senaste uppfinning. Jag tycker att det är sjukt bra!

Vi hörs snart igen, för nu kan jag blogga lite mer eftersom jag inte jobbar i veckan. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ang. tvlicensen, jag klarar inte av att mygla!

2010-10-25 @ 14:17:10
URL: http://sofiiiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0