Jag älskar dåliga serier!

Jag har kommit underfund med att jag tycker sånna dära riktigt lama, opassande, töntiga och dåliga dramaserier är faktiskt rätt roliga och bra. Man känner sig oftast som en bättre människa efter att man sett en sådan serie. Ni undrar säkert vad det är för serier jag menar och då är det serier som "Kungarna av Tylösand", "Paradise Hotel" (som för övrigt har premiär ikväll!), "Big Brother och "Bartenderskolan".



Jag orkar inte sitta och titta på serier som "Desperate Housewives" eller "Lost" för det känns som att de kan hålla på i en halv evighet fast de bara är bra den första eller kanske också andra säsongen.

Nej, nu ska jag sluta pladdra om detta och titta färdigt på South Park, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0