Can't wait

Är just hemkommen från min lägenhet, kan knappt vänta tills imorgon då jag kan sova där för första gången! Har märkt att min granne är rätt partysugen så där kommer det nog bli en del fest, haha, men jag ska nog visa honom hur man festar ;) Jag hoppas mitt bredband kommer snart med så jag kan använda internet i lägenheten.

Imorgon ska pappa sätta upp TVn och hallen ska fixas i ordning lite, ni anar inte hur snygg lägenheten är nu! Jag måste se till att ladda min kamera och ta lite bilder, kanske till och med ett litet videoklipp :)

Lade upp en bild på Facebook tidigare som visade hur snyggve min TV-bänk är.


Restaurangfest imorgon och jag ska tagga, hoppas att det blir en superkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0