Tisdag 25 maj

Japp, imorgon fyller jag TJUGO år! Fattar ni? Dagen man väntat på sen, ja, skitlänge, 18 var ju det första steget mot frihet, men 20. Nu kan jag göra nästan allt, utom att gå på vissa krogar i stan då. Nästa år är ju nästa steg då man fyller 21 och kan åkt till USA och dricka lagligt, haha. Idag regnar det och det är väl skönt det med, ingen "jag måste ut och sola"-press. Ska ta han om lite hushållssysslor här hemma, hade tänkt putsa fönster men det kanske inte är bästa idén när det regnar? Kanske kan ta insidan bara? Ska vika lite tvätt med och se fall det är något att stryka.

Jag och Lee, haha.

Imorgon bär det av till Göteborg med Monica och det lovas sol och i alla fall 14 grader, urskönt. Ska bli så kul att umgås med Monica, vi gör det allt för sällan. Har ju trots allt känt varandra sen dagis och är en av få barndomsvänner jag faktiskt umgås med, den andra är Lee, men hon bor ju som sagt inte i Sverige... Har ju tagit upp kontakten med Emma med, det var sjukt wierd, kändes inte alls som vi inte hade umgåtts på 10 år utan mer att vi hade umgåtts jättemycket. Vi har så mycket roliga barndomsminnen tillsammans :) Måste påminna mig själv om att ladda batterierna i kameran med, inte så kul att åka till Götet utan kamera, det är ju ett måste :D

Nej, nu ska jag sätta igång med att duscha och sen ta tag i tvätten. Kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0