Mina skor!

Mina skor från Nelly.com har äääntligen kommit! Dom är supersnygga! Lite svåra att gå i, är inte så van vid höjden, men det är ju en vanesak. Känns lite konstigt att helt plötsligt bli 1.76cm lång, man ser världen ur ett helt annat perspektiv.

Ska bjuda på lite bilder av skorna efter dessa härliga bilder från våran tunna i helgen :)






Gissa om jag blev glad när pappa kom in med den här och sa att den kom med posten :D


Ja, fethöga är dom i alla fall. Ni får ursäkta den snea bilden men självutlösare ftw :D


Dom är lite vingliga och det enda som går runt i huvudet är "Ramlar jag, bryter jag foten!" vilket kanske inte är den bästa tanken. Jag får öva, öva, öva :D


Påminn mig om att jag ska måla om mina tånaglar, haha :P

Vad tror ni om skorna? Kommer jag bryta foten? Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Fia

Snygga! Jag tror inte du kommer bryta foten, du får som sagt träna hemma ;) haha

2010-05-17 @ 13:54:45
URL: http://sofiiiiia.blogg.se/
Postat av: Jonnis

Åååh Hannah, jag blev helt rörd av ditt inlägg på min blogg :) Mumms på det!! Nu är det väl 98% chans att jag kommer hem.. dock föesöker min värdfamilj varje dag fjäska lite extra, tjata lite extra och fixa med föreningen så att jag ska stanna.. jätte jobbigt!!xxx

2010-05-18 @ 14:19:54
Postat av: emma

så sjukt snygga! :)

2010-05-18 @ 23:02:42
URL: http://emmafogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0