Göteborg

Haft en sjukt härlig dag i Götet med Monki :D Det var sol, sol, sol och ännu mer sol, fett najs! Satte verkligen rätt dag att åka. Blev inte så himlans mycket bilder utan vi koncentrerade oss till fullo på shoppingen. Monica är den Göteborgsvana så jag bara gick efter henne (ja, jag sa väl VART jag ville gå så ledde hon mig dit, hihih) så det var en väldigt lyckad shoppingdag. Har samlat ihop alla kvitton men inte vågat räkna ihop summan än, om jag vågar det över huvud taget, hehe. Imorgon hinner jag inte alls blogga för har massor att göra, kanske hörs på kvällen. Tillsvidare får ni glotta på bilderna :D

Tog en paus i shoppingen för lunch som för övrigt var fett ovärt! Servitören kunde inte negelska och vi fick vänta nästan 45 minuter på maten och fick den sist av alla - trots att vi var där först...


Så gå ALDRIG hit!


Monica provar ursnygga skor (som hon sedan köpte) :D


Vi ville åka, men det kostade waaay too much och dessutom snurrade hjulet jättesnabbt :(


Jag utanför kronofogden (haha, fråga mig inte varför). Köpte tunikan på H&M btw, döskön :D


Fikat, som inte heller var jättegott, haha, ingen tur med det ätbara idag :P


Monica i solen, checka in det suuupersnygga halsbandet! :D


Bjuder på minen, tänkte vara seriös, sen ångrade jag mig, men hann inte riktigt, så det blev seriöst oseriöst :D


Åkte nedcabbat, det var askul :D :D


Monica frös så hon satte på full värme, haha :D


Inhandat;
Korallfägat linne från BikBok
Jeansshorts från Bling
Cupcake halsband från BikBok
Kavaj och linne från Gina Tricot
Gladiatorsandaler från Bianco
och så lite dricka från Systembolaget med men det lägger jag inte upp här ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina naaaaaaaaglar

2010-05-29 @ 23:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0