Soffpotatis?

Hej, sorry för dålig uppdatering men har inte varit på humör för att blogga. Imorgon ska jag möta upp Lollo för fika sen ska jag jobba på HV på kvällen, Frida ska jobba i popcornen precis brevid där jag ska jobba (nej, blir faktiskt inte min vanliga kiosk imorgon *sadface*). På fredag är jag ledig, kanske skulle passa på då att utforska Huset som gäst? Sen blir det jobb som vanligt på lördagskvällen :)

Googlade runt lite på coola möbler, hittade en del "fräckt". Haha, fräckt, vad är egentligen det för ord?


Vem har inte drömt om att mysa ner sig i en sådan här "ballchair"?


En dröm för många skogalna tjejer.


Cool och udda matsals möbel, ser dessutom rätt skön ut.


Schysst och modern barstol, något för nyöppnade restauranger kanske?
Källa

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Det är toppenbra!!

2010-03-04 @ 13:58:31
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0