HV71, Djurgården, Linköping(?) och ... ?

Det står efter 2 perioder 4-1 i matchen mellan Linköping och Frölunda alltså innebär det att Linköping just nu är i semifinal och de får möta Djurgården.

Vem som vinner i den andra matchen, Skellefteå - Färjestad, kommer HV71 att möta. Just nu står det 1-1 efter två perioder. Eftersom en semifinal utan Färjestad låter så himla härligt håller vi självklart på Skellefteå, dessutom tror jag inte HV har psyke nog att möta Färjestad efter den pinsamma sista finalmatchen... Men skulle vi få dem så tvekar jag inte en sekund på att grabbarna i HV ger 110 %.

Jag hade gärna velat se en semifinal emellan HV71 - Frölunda men det är de 4 mål ifrån just nu och känns rätt uppgivet.

Men jag tycker det här låter rätt bra endå;
Djurgårdens IF - Linköping HC
HV71 - Skellefteå AIK

HV71s playlist till hockeyslutspelet hittar ni här.

Update 21.23: WIIIHOOOOO !!!! GRATTIS SKELLEFTEÅ !! Synd på att de kommer få spööööö i semin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0