Girls Night

Ikväll var det "Girls Night" tema på Huset men innan det fick jag hoppa in och jobba i en kall kiosk på HV71, fick senare höra att de förlorade efter sudden.. trist, men Linköping förlorade med så vi är fortfarande tabelletta, känns bra.

Anywho, Huset. Det gick superbra idag! Det var jag och Linda med två nya tjejer och allt flöt på helt perfekt men vi hade tydligen bara lite mer än hälften av besökarna idag mot förra lördagen. Uppskattningsvis kom det runt 500 personer.

Bild från förra lördagen.

I garderoben fick jag syn på en rödhårig tjej som jag tyckte jag kände igen, efter att ha kollat både två och tre gånger upptäckte jag vem det var; Mirre. För er som inte är så insatta i bloggvärlden så bloggar hon på MTV (länk) och är även vän med en av Sveriges största bloggerskor, Kenza, som jag för övrigt också följer dagligen. De har just varit ute på Tokio Hotel-turné och jag har följt deras TH-blogg slaviskt. Blev chockad över att se henne i Jönköping och frågade henne vad hon gjorde här och hon svarade att hon hälsade på sin kompis som hon var här med :)

Jag är supernöjd med våran insats i garderoben ikväll, bara ett halvt fel ungefär och det var tjejen som vakterna fick lyfta ut efter stängning, hon kunde inte ens beskriva hur hennes jacka såg ut men det fanns bara en kvar så.. aja, det var ju egentligen inte vårat fel alls när man tänker efter, så en felfri kväll i garderoben, härligt!

Nu ska jag sova efter en lång helg själv i den stora villan, mamma och pappa kommer hem imorgon från Båstad. Ska bli skönt med lite lagad mat för det har jag ärligt inte orkat göra någon. Hoppas ni har haft en bra helg, puss p er!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Missade dig igår! Fick gå in i andra garderoben! Det var ganska dött igår på Huset faktiskt. Surt! Ha det bra :)

2010-03-07 @ 14:22:22
URL: http://ellenossowicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0