Lördag morgon

Hann med en hel del i morse, långt innan staden hade vaknat till liv. Efter en rätt hyffsat skräpfri längst med västra strandpromenaden och Piren åkte vi förbi de som var på Vätterstranden och fy faan vad det såg ut!

Anyways, efter att ha passerat där styrde vi mot Munksjöparken där det suttit ett hundratal studenter igår. TOLV sopsäckar senare var parken ren på allt förrumtom fimpar ungefär. Jag och Tobias hittade ett helt kubbset så vi speelade två snabba omgångar som han vann båda... Typiskt. Kan väl säga att jag är bättre på det med de gotländska reglerna.

Nu ligger jag och mamma i solen på altanen, sov 1,5h innan men ska passa på lite till för jag ska ju jobba till 23 ikväll på Hemmakväll. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0