Kväll på altanen

Blev en supermysig eftermiddag/kväll på altanen! Jossey hämta mig strax efter jag hade kommit hem från jobbet och vi åkte och hämtade mat på Wok som vi åt här hemma på altanen :) Vi hade problem att få igång tunnan så jag ringde morbror Dick. Det slutade i en halvfull bensindunk och kedjeexplosioner i spisen men fyr på det fick vi! Vi eldade nog lite länge med för temperaturen stannade på 45 grader innan Sofia, Michis och Ellen hade kommit... Det sved rejält när man gick i tunnan men det gick över. Jag och Fia satt och svettade sönder redan efter 5 minuter så det blev lite ner och ur.

Tog en hel drös med bilder med men jag orkar inte lägga över dom på datorn nu för jag är helt slut, har ju varit igång sen 5 i morse. Ska lägga mig i sängen och titta på en film och sen ska jag njuta av en härlig sovmorgon imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0