Jönköpings Posten



Höll på att bryta foten i mina höga skor när jag slog upp JP utanför Hemköp idag, herreguuuud vilken bild! Dock måste jag berömma journalisten för att han fick fram en vetig mening av allt mitt babbel, haha.

"- Som det är nu har jag tre olika timanställningar. Jag hoppas på en större tjänst. Jag vill inte fara runt som jag gör idag. Därför söker jag till City Gross, säger Hannah Fogman, som bor i Hovslätt."

Han frågade om jag bodde i Jönköping och jag svarade "Nej nej, jag bor i Hovslätt!" haha. Varföööör var jag tvungen att säga så? Hahaha. Ursäkta den dåliga mobilbilden förresten men mina föräldrar har lagt slag på min digitalkamera nu när de ska till Grekland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0