Efter studenten

Vi hade nästintill ingenting att göra idag på jobbet, det kommunala jobbet då. Jag menar, vem vill vara ute när det regnar? Det var väl 2 pappersbitar på Piren och ännu mindre på strandpromenaden. Runt sjöarna letade vi verkligen skräp och fiskade till och med upp skit från vattnet. Kommer bli lika mycket att göra imorgon, eller ska jag säga lika lite?

Ska fira min kusin som tar studenten imorgon, shieet, studenten. Ett år sen jag tog min, tiden har verkligen gått fort! Så vad har jag gjort på ett år? Jag har haft 5 jobb i alla fall och hunnit med 4 månader i London, fyllt 20 och .. och .. inget mer typ. Det är väl det mest spännande. Eller jag har åkt flyg 7 gånger, alla gånger till och från London - det ni! Har hunnit med en del roadtrips till och från Skåne med och några inom länsgränsen, alla med Lee. Den roligaste var nog när vi skulle hem ifrån Tomelilla och tog en "liten avstickare" till Halmstad för att äta hos Jossan på golfrestaurangen. Hann köra fel på samma bussgata i Halmstad då med, fint. Vad har ni gjort sen studenten/skolavslutningen förra året?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0