No more FF

Mamma och pappa kom hem vid 4-tiden inatt så nu är det verkligen back to normal, nu kan jag inte göra vad jag vill i huset längre utan att mamma påpekar att jag måste ta hand om min tvätt eller det hon prioriterar högst just nu; städa bilen. Så imorgon är det bara fram med högtrycken och dammsugaren, suck. Dom hade inte tagit så himla mycket bilder heller men några finingar blev det, bjuder på några.




Lilla Alexandros har nu blivit två år gammal och jösses vad han har växt!


En typisk grekisk kiosk, blir ju typ godissugen och törstig på samma gång.


Men inget, INGET, slår pita.. mmhmm vad gott!!


På den religiösa ön Tinos kröp folk upp till kyrkan för att be för sina släktingar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0