Något som alla pratar om...

... vädret! Det har varit över 30 grader heela dagen och nu måste jag vara väldigt svensk och säga att det är för varmt. Jag kan inte gå utanför dörren utan att drunkna i min egen svett (ja, jag överdriver... lite).

Har badat i tunnan idag som var sådär lagom svalkande och så har jag varit på A6 med. Jag och Monica har bokat våran resa nu! I'm so excited! 6 september går planet mot... *trumvirvel*... Turkiet! Blir en hel vecka med sol, bad, shopping och uteliv, kommer bli underbart skönt!

Hotellets lilla söta pool :)

Ligger just nu i sängen och försöker svalka av mig, har trots allt husets svalaste rum :) Ska strax (läs om en halvtimme - minst!) åka upp till min kusin och hjälpa henne, Matilda och Alicia med de sista förberedelserna inför poolpartyt ikväll, kommer bli awsome :) Ska ta med mig min digitalkamera och komma ihåg att fota, ha det så bra i värmen!

Kommentarer
Postat av: lollo

Oh, så najs! jag var i Turkiet för några veckor sedan, vilken stad bär det av till för din del? :)

2010-07-22 @ 19:36:34
URL: http://lolloljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0