Gårdagen

Dagen igår spenderades med Jossan, eller eftermiddagen och kvällen, fast jag vaknade sen.. ehm... Anyways, vi låg några timmar på Axamobadet och jag doppade mig en gång, va lite småkyligt med skönt. Sen åkte vi hem och åt var för sig sen åkte vi och hyrde film på kvällen. Mellan filmerna fick vi för oss att ta ett nattbad i Åsasjön, döskönt, vattnet var helt ljummet :) Jossan somnade till den andra filmen och jag var hemma vid 2-tiden. Härlig dag. Får se om det blir sol och bad idag igen, det är rätt mulet ute fast det är fortfarande varmt.

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på mina sommarbilder :)

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidorna är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du BEHÖVER inte säga att du har röstar, det ser jag. :)

Tack på förhand, hoppas du få en skön dag nu då. ^^

2010-07-13 @ 17:01:23
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0