30STM

Har kommit in i en band period igen, en sån period när man lyssnar på samma band om och om igen och aldrig tröttnar på låtarna. Den här gången är det 30 Seconds To Mars med snygga Jared Leto i spetsen. Kom ihåg att jag var sjukt depp över att jag inte skulle kunna se dem i London, åkte hem innan dess. Sen missade jag dem i Sverige med, hittade igen att gå med och sen rann det liksom ut i sanden. Jag har lovat mig själv att nästa gång ska jag inte missa dem!

Mina favoritlåtar just nu är "Kings and Queens", "Night of The Hunter" och "From Yesterday" som är från deras förra album. Nu tänker jag spy ut bilder på Jared, jag menar, hur snygg är han inte?!


Under Sverigebesöket hade han en rosa tuppkam som sedan blev blond.






Vem kan inte hålla med om att han är snygg nudå ;)? Förresten, får ni inte nog av honom ska ni se filmen Requiem For A Dream, en svår men genialisk film.

Slänger upp en musikvideo med;


Kommentarer
Postat av: sanna

sv: haha ja har också hört liknande saker som har hänt :P Sist jag var där stannade bilen helt plötsligt påväg där ifrån, bara en bit från graven och gick inte starta på ett tag :P

2010-08-01 @ 03:08:54
URL: http://lolad.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0