Uppdatering

Har inte kunnat blogga ordentligt idag för blogg.se håller på att fräscha till sitt utseende. Lite jobbig, men har endå inte så mycket att skriva om. Har varit nere på Hemmakväll i alla fall och lämnat in mitt CV. Tjejen som tog emot det såg lite skumt på mig. Sen var jag på Polisen och förklarade situationen med mitt pass och vi kom fram till att jag själv måste ringa till den Svenska ambassaden i London och be dem skicka hem det till Sverige.. krångligt. Sen har jag varit runt hela stan för att hitta en billig väggalmanacka, men den billigaste jag hittade låg på 79 kr och inte betalar jag det för lite datum på ett papper så det blev inget köp. Fick med mig lite talgbollar med mig från ÖB till fåglarna, heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0