Söndag eller måndag?

Det har varit en riktig slappardag för mig och Johanna, som sov över här inatt. Känns mer som söndag än måndag. Vi hade planerat att gå Rocksjön med Pepsi runt i förmiddags men vi var båda så otroligt trötta att vi inte ens orkade oss ur sängen! Så hitintills har vi legat i sängen, spelar spel på Facebook, Johanna har gått en lite runda med Pepsi och tittat på TV. Strax ska vi börja med maten tänkte vi - kräftsoppa! Ska bli spännande att se hur den smakar. Om ni vill kan jag lägga upp receptet senare?

Bilden är från 2006? tror jag. Jag och Frida på en brygga i Fjällbacka <3

Frida med familj kom hem från Thailand igår! Fick ett superfint Thomas Sabo armband av henne! Lägger upp bild på det senare, och ikväll kommer mormor och morfar hem med! De sitter i bilden från Stockholm nu :)

Kommentarer
Postat av: Paulina

Det är ju jag som tagit bilden =) och dom legginsen o den kjolen, fick du av mig.. haha

2010-01-26 @ 16:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0